Azfia Aziz. Powered by Blogger.
RSS

Terima Kasih Atas Kesudian Anda Semua

KELUARGA PERMATA HATIKU



Keluargaku
Kau penyeri hidupku
Sejak kita di pertemukan
Hidupku kini penuh perubahan
Aku cukup gembira
Sejak adanya kamu
Keluargaku yang baru
Aku tahu
Aku tiada apa apa berbanding kamu
Apa yang ku miliki hanyalah keikhlasan menerima keluargamu sebagai keluarga sebenarku
Aku sayangai setiap insan yang selalu menyanyangiku
Aku amat mencintai kamu
Setelah lama aku berdoa kepada Allah
Akhirnya doaku di makbulkan Allah
Aku di pertemukan dengan sebuah keluarga yang sungguh mulia
Aku sedar aku hanya pekerja bawahan sahaja
Namun kebaikkan mereka menganggapku bukan pekerja biasa
Tetapi sebagai adik angkat di dalam keluarganya
Aku sungguh gembira dan teruja
Aku terharu tiada tekata
Akan ku cuba menjaga segala tingkah laku ku
Agar ku tidak menghiris hati kamu wahai keluargaku
Ya aku akan lakukan yang terbaik bagimu
….

Keluargaku
Kini ku bekerja dengan penuh semangat
Kini ku bekerja dengan penuh kegembiraan
Kini ku bekerja dengan penuh ketabahan
Agar ku boleh mencari kewangan
Bagi membantu menyara kehidupanku sendiri
Namun,,,sedari wahai keluargaku
Kini ku bekerja adalah untuk kebersamaan
Buat keluarga kandungku
Dan buat keluarga angkatku
Iaitu keluargamu abg dan akak ku
Wang penghasilan dari kudrat kecilku
Adalah milik kebersamaan kita.
Akan ku berikan jika kamu memerlukan dan jika aku mampu curahkan
Namun  apa ku kejar sepenuhny adalah kebahagiaan,,,barulah di susuli dengan kewangan,,
Bagiku tiada guna wang harta kekayaan jika jiwa ku tiada tenteram…

Mulai sekarang,,usah malu segan,,,zan akan kongsikan segalanya
Zan tidak mahu bercakap tentang orang lain lagi kecuali ttg abg akak dan keluarga kita sahaja,,,
Apapun terima kasih kak dan abang kerana sudi menerima zan sebagai keluarga akak
zan sangat sangat bertuah dan bersyukur,,,mendapat abang dan kakak yang baik dan dua adik yang comel walau hyper sikit hehe… terima kasih banyak banyak,,,ada masa zan akan bertandang ke rumah akak…jika zan bercuti dan sebagainya,,,,

 HASIL NUKILAN ADIKKU RAMIZAN RAMLI

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Unknown said...

Terima Kasih Kak...Hehe Peace

Anonymous said...

hehe sorry terhantar guna akak pun akaun pula hehe..

Unknown said...

ERM....x ape...tq bnyk2 zan bnyk mmbantu nyiapkan blog tok...akhnya akk memiliki blog gak...

Post a Comment